2015/08/16

20 faktów o mnie

Mój blog ma już 20 obserwatorów więc chyba pora powiedzieć coś więcej o sobie

                                1. Mam na imię Klaudia.                 
                               
                                 2. Słucham rocka i metalu.                

                                  3. Jestem typową fangirl.                
                              
                                 4. Kocham psy.                 

                                5. Uwielbiam czytać książki.              

                               6. W pszyszłości chce zostać reżyserem.            
                               7. Mój ulubiony autor to Micheal Grant.          

                               8, Jestem ekstrawertykiem.              

                              9. W przyszłości che przejść na wegetarianizm.         

                             10. Mój ulubiony kolor to czarny.          

                             11. Gdybym mogła jadłabym tylko lody.         
                            12. boję sie prowadzenia samochodu.         

                           13.Uwielbiam chodzic po lesie.          






14. Potrafię się śmiać bez przerwy przez 15 minut.
15.Kocham biegać.


16. Jestem uzależniona od tumblera.
17. Jestem Echelonem.
18.Moja ulubiona piosenka to Do or die 30STM.
19. Uwielbiam Timma Burtona.
20. The mess of Bokkie to mój drugi blog i ta nazwa idealnie mnie określa.


To tyle na dzisiaj.

Paa

10 komentarzy:

  1. Fajnie ze napisałaś coś o sobie :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś myślałam aby przejść na wegetarianizm, ale lubię mięso. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fakty:)
    mozna cie lepiej poznac :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to bez problemu mogłabym przejść na wegetarianizm, bo mięsa jem mało :p
    Fajne zdjęcia :3 Sama czasem robię zdjęcia, ale nie tak często :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham książki, gdy naprawdę się nudzę potrafię codziennie czytać 1 grubą książkę. Czytam dużo, ale ostatnio głównie w wakacje bo w ciągu roku mam mniej czasu. Robisz piękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. rzadko czytam, nie mam niestety czasu:/
    poklikasz? zostaw coś po sobie!
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe fakty :) jestem totalnym przeciwieństwem Ciebie :D jedyne co się zgadza to, że też lubię psy :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że zrobiłaś taki tag :)
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam :)
    skajka.blogspot.com
    I oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również moim ulubionym kolorem jest czarny :)
    Świetny Tag, pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy ze sobą dużo wspólnego! :D
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń