2015/10/07

Book Niusy#1-Październik

Heej

Nawet nie zuważyłam,że od ostaniego postu minął tydzień. Niestety nadal mam problemy z organizacją, ale jakoś daje sobie radę.W ostatnim poście wspominałam wam,że planuje bardzo ciekawy post, przynajmniej jak dla mnie jego temat jest dość orginalny. Zrealizowanie tego postu udaremnił mi deszcz więc pojawi się on za jakieś dwa tygodnie. Nie przedłużając zaczne o tym co dzisiaj przygotowałam. Odkad pamietam jestem molem książkowym, a co za tym idzie famgirl. Od kilku lat stale udzielam się w różnych fandomach. Fandomy równa się ogrom faktów i książkowych nowinek. Postanowiłam właśnie co  miesiąc zamiest WRAP UP i TO BE READ tworzyć zestawienie ksiązkowych newsów . Postaram się tworzyć takie posty regularnie i sama jestem ciekawa jak mi to wyjdzie. A więc zapraszam so czytania pieciu Book Niusów Września i Pażdziernika





5.   23.09.2015-Dziedzictwo Ognia, Szklany Tron (tom3) Sarah J.Mass.- Trzeci tom besstellerowej serri Szklony Tron miał premiere w Polsce już we wrześniu tego roku. Miejscem gdzie możecie dowiedzieć się więcej na temat tej serii jest kanał jedenej z polskich booktuberek Więcej Książków. Ja osobiście nie czytałam tej trylogii, a;e znam wielu jej wiernych fanów. Premiera "Dziedzictwa ognia" wywołała wielkie poruszenie i zachwyt wśród fanów
4.  09.09.2015. "Ten jeden rok". Gayle Formann.
 Willem stracił kontrolę nad swoim życiem. Boleśnie zraniony śmiercią ojca obawia się kolejnej miłości i kolejnej (być może) straty. Nie potrafi jednak zapomnieć dnia spędzonego w Paryżu z pewną niezwykłą dziewczyną. Czuje, że musi ją odnaleźć, chociaż nie zna nawet jej prawdziwego imienia. Mimo to będzie próbował. W najbliższym roku czeka go kilka ważnych decyzji. Czy zaryzykuje? Czy otrzyma dar od losu i spotka ponownie Allyson?
"Ten jeden rok" to kontynuacja powieści "Ten jeden dzień". Cudowna, wściągająca opowieść o miłości i zbiegach okoliczności. Ja osobiście nie przepadam za "Ten jeden dzień", ale ta kontynuacja jest naprawdę bardzo dobra.Fanom Gayle Formann napewno się spodoba

3.Veronica Roth w Polsce. Autorka znanej trylogii ''Niezgodna " będzie w Polsce 11 i12 grudnia. Auitorke będzie można spotkać w Warszawie. spotkanie odbędzie się w Empik Junior, który z tej pkazji szykuje wielką fetę

2.  21.10.2015 " Magnus Chase i bogowie Asgardu Miecz lata". Rick Riordan- Z okazji premiery tej książki chyba najbardziej się cieszę. Od jedenastego roku życia czytam ksiażki Ricka Riordana. Czym jeszcze zaskoczy na Rick? Była juz mitologia: grecka, rzymska, egipska to teraz czas na nordycką. Pomimo klęski "Krwi Olimpu" jestem pozytywnie nastawiona do tej premiery. Egzemplarz Magnusa napewno zgości na mojej półce. Dla zainteresowanych tematem dodam,że na internecie dostepny jest juz pierwszy roździał powieści

1.06,10.2015 premiera ilustrowanego "Harry Potter i Kamień Filozoficzny"-to wydarzenie zdecydowanie zsługuje na pierwsze miejsce. Seria Książek o Harrym Potterze jest już dobrze znana każdemu. W książce możemy znależć ilustarcje Jima Kaya. Z tego co widziałam na Facebooku są cudowne, tam też możecie dowiedzieć się więcej na temat całego wydarzenia

I to juz tyle na dzisiaj mam nadzieję, że taki post wam sie podobał, Napiszcie koniecznie na jakie premiery wy czekacie. Do następnego postu!

Paa


35 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog i zachęciłaś mnie do przeczytannia "ten jeden rok"
    zapraszam do siebie, do obserwowania jak i do komentowania
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog! bardzo ładnie piszesz :)
    Pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, nie słyszałam jeszcze o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam ich, ale możliwe, że po jakąś się skusze :3

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może fajne książki ale czytania zbytnio nie lubie ;)
    wspólna obserwacja jak tak to daj mi znać u mnie na blogu
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Może skuszę się na którąś książkę :-)
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com

    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham czytać, może sie na coś skuszę. Obs za obs? Napisz u mnie!
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na bloga.
    Obserwuje
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowało mnie "ten jeden rok" ponieważ lubię książki o tematyce bardziej miłosnej :D
    Pozdrawiam i zapraszam :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :)
    Sama jestem fangirl i molem książkowym, więc na pewno będę tu regularnie zaglądać ;)
    Pozdrawiam :)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na taką serie. :) Nie słyszałam, o żadnej z tych książek, ale już zapisałam sobie ich nazwy i gdy będę kolejny raz w bibliotece na pewno o nie zapytam - jak przeczytam, dam znać!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten jeden rok zachęca, co nie co już o tym słyszałam, naprawdę świetny wpis :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czytać książki, 'ten jeden rok' wygląda zachęcająco :)
    Czekam na więcej takich postów + obserwuję
    Pozdrawiam Zuza
    zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam jeszcze o tych książkach :) ja póki co muzę ogarnąć wszystkie lektury przed maturą :<

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tytuły zapowiadają się ciekawie. Najbardziej zainteresował mnie "Magnus Chase i bogowie Asgardu". Uwielbiam mitologię Skandynawską, więc liczę na to, że książka mnie wciągnie.
    Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na czytanie, ale te książki wydają się fajne, więc może się skuszę ;)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ksiązki. Najbardziej jednak zaciekawiła mnie 2 :)
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne książki :) Wezmę się za nie, jak tylko skończę swoją listę ;')
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też od dawna jestem zawziętym książkoholikiem ;3
    Niestety tych, które tutaj poleciłaś nie miałam okazji jeszcze przeczytać, ale opisy są dość ciekawe, więc znając mnie niedługo po nie sięgnę :)
    U mnie nowa notka: http://my-fashion-stylee.blogspot.com
    Zapraszam i cieplutko pozdrawiam ;*

    ~ Ashley

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, uwielbiam czytać równie mocno jak Ty! :) Niedawno zakończyłam "Pułapkę uczuć" Hoover - i gorąco Ci ją polecam. Wyczekuję na Girl Online 2, i kolejną książkę z serii "Rywalki". Nic więcej na ten moment nie przychodzi mi do głowy ;)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czytać, ale ostatnio nie mam w ogóle na to czasu :/ . Jak ty to robisz ze masz tyle czasu na przeczytanie tyle książek? Podziwiam. Ja sobie zamówiłam taką genialna książkę kolejną część i właśnie na nią czekam, i nie mogę się doczekać!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. O żadnej z tych książek niestety nie słyszałam. Lubię książki, bo kojarzą mi się ze spokojem, czasem wolnym i czymś mądrym, ale mój leń jest tak wielki, że nawet na to ostatnio straciłam ochotę ._.
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  24. "ten jeden rok" wydaje sie byc ciekawa ksiazka:) Ja aktualnie czytam trylogie Crossa :)

    twoimioczami.blogspot.com - nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Książki wydają się być ciekawe :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. nie słyszałam jeszcze o tych książkach ale bardzo fajnie je opisałas;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam żadnych z tych książek i jak na razie nie czekam na żadną premierę xD

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pytałaś o obserwację, ja już, liczę na rewanż (bo chyba jednak nie zaobserwowałaś :P)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy post :) zaciekawiła mnie książka "ten jeden rok"
    http://betilifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post :) zapraszam do siebie♥
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Magnus Chase i bogowie Asgardu Miecz lata ciekawi mnie :):)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe książki. Dawno żadnej nie czytałam i chyba trzeba to zmienić... :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten jeden rok wydaje się dosyć ciekawą książką :) Pierwszy raz o niej słyszę! A na pewno przyda się coś na jesienno-zimowe wieczory :D
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Od razu po wejściu to wygląd bloga przyciągnął całą moją uwagę bardzo pięknie tu u Ciebie ;* buziaczki :*
    może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń